Städ o fixardag=(

I dag blir det en sån tråkdag med städning, handling o fixardag. Vi ska ha kalas imorgon för Felicia så då måste man greja. Barnen och jag gjorde igår kväll upp en lista på vad dom skulle göra och vad jag skulle göra. Av ngn anledning blev min lista otroligt låååång... Tänk om ändå Roger hade varit hemma nu. Barnen har faktiskt påbörjat sin lista och har tillsammans städat Hampus rum men just nu är det 4 grabbar där uppe o leker så det lär nog behövas städas en gång till sen=S. Själv ska jag bjuda min far på lite kaffe nu och sen är det väl bara o hugga in i tvätthögen uppe så jag kan låta folk gå upp imorgon om de vill...
Have a nice day

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0