Sms från Afghanistan=)

Fick precis ett sms från min älskade man som nu förmodligen ligger o försöker somna nere i Afghanistan. Har pratat med honom 2 ggr idag o det har kännts så bra=) Orden han skriver berörde mig så att tårarna föll sakta nerför kinden.
Skriver bl.a "Jag älskar dig så mkt att det gör ont! Du är verkligen min ängel som ödet sände mig! Saknar dig ängel!"
Hur kan man hindra glädjetårarna när man får såna sms spontant från sin älskade man...
Älskar dig oxå min bästaste man=)
Orden nedan beskriver vad du är för mig
Du är allt...


För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

oh hjärtat, känner så med er, både dej o roger! Och även med barnen...jag har ett tips ang barnmaten du skrev...ta en dag då och då och dra in till Kalmar. Shoppa nåt fint till DEJ (inte barnen), ät en god lunch/middag) och ha det mys! Då blir det lättare att fixa pannkisar eller makaroner o äta med barnen. Menar inte att du ska äta ute varje dag men NÅN gång kan man unna sej det där lilla extra..det är du värd. Oh va jag hade gjort dte med dej om jag bott i Kalmar!! Tack för ´ditt sms!! Vår dator har varit paj men nu har vi köpt en ny. Har använt andras datorer då jag varit inne en snabbis på facebook typ..jag finns här baby, ring när du vill!!

PUSS

2009-05-12 @ 21:55:56
Postat av: linda

oh hjärtat, känner så med er, både dej o roger! Och även med barnen...jag har ett tips ang barnmaten du skrev...ta en dag då och då och dra in till Kalmar. Shoppa nåt fint till DEJ (inte barnen), ät en god lunch/middag) och ha det mys! Då blir det lättare att fixa pannkisar eller makaroner o äta med barnen. Menar inte att du ska äta ute varje dag men NÅN gång kan man unna sej det där lilla extra..det är du värd. Oh va jag hade gjort dte med dej om jag bott i Kalmar!! Tack för ´ditt sms!! Vår dator har varit paj men nu har vi köpt en ny. Har använt andras datorer då jag varit inne en snabbis på facebook typ..jag finns här baby, ring när du vill!!

PUSS

2009-05-12 @ 21:56:34
Postat av: Maria

Åh vad gulligt! Trodde inte de var tillåtet med mobiler därnere men men :) Det är så härligt att höra av dom, man blir lite lugnare i själen då. Även jag har fått två samtal idag, så nu ska man väl ändå kunna somna gott! KRAM

2009-05-12 @ 23:38:49
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0