Sjukstuga...

Jodå visst blev lillan sjuk igår. Kan säga att natten var inte roligare den. Jag var uppe med henne på dass en gång och då har jag inte en aning om vad klockan var för jag vågade inte titta. Vet att jag får panik om jag ser att klockan inte är så mkt när jag vaknar. Därefter slumrade hon till igen o jag likaså. Efter en liten stund var det åter dags men denna gången var hon ledsen och hon kokte så varm var hon. Hon klagade även på ont i halsen igen. Så det var bara o traska ner o hämta vatten o medicin till lillskruttan. Kikade då på klockan som visade 03:30. Därefter hade hon svårt att somna om och jag somnade inte om alls. Låg vaken ända tills det var dags att väcka Hampe 07.00. Kan säga att man är som utskitet äppelmos idag=(
Lillan verkade dock lite piggare imorse och åt två rostade mackor till frukost. När Hampe hade åkt till skolan la vi oss en stund i soffan för att vila. När vi sedan vaknade igen så var hon glödhet och hade halsont igen. Termometern visar på 39.9=(
Inget roligt när hon är sjuk skruttan. Nu ligger hon kvar i soffan och jag sitter o käkar lite. Det blir nog en mkt händelselös dag idag tyvärr.
Ha de gott

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Louise

Usch va tråkigt att hon mår så dåligt! Kunde dock inte låta bli att le lite åt din beskrivning av hur du själv mår..;) Hoppas att hon kryar på sig snart och det är ju bra att hon fick i sig två mackor imorse iaf!

2009-05-12 @ 12:13:12
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Till Louise

Hihi, jad en förklaringen är stuken från Robban brobergs låttext=) men den känns klockren idag faktiskt. Hoppas allt är bra med dig. såg att han snart kommer hem din soldat=)

Det måste ju kännas helt underbart.

Ha de så bra

Kram

2009-05-12 @ 12:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0