Sjukstuga igen=(

Inatt vaknade jag av att Hampus andades så tungt och med hela munnen vidöppen. Kändes som att han kanske hade ont i halsen. Kände då på pannan o visst var han varm=( När han vaknade i morse så har han jätteont i halsen och temp 38.6. Lille plutt... Lillan och jag hade bestämt dejt med min väninna Johanna så även Isak o lillan kunde leka en stund idag på fm vilket vi fick ställa in så klart. Hampus blev så bekymrad idag då vi hade bestämt att handla efter han slutat skolan och han skulle få köpa Yo-Gi-Oh-kort. Hur skulle vi göra nu när han var sjuk, då kunde vi ju inte köpa såna kort=( Tur vi har mormor o morfar så nära. Hampus får ligga där en stund idag o titta på film så får lillan o jag åka o handla eftersom det är helt tomt i kylskåpet och är ett måste!
Have a nice day

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lina

Vi önska dig o din familj en riktigt glad sommar, o grattis till den lilla! =)

Hoppas du/ni mår bra o att Hampus kryat på sig.

Kram

2009-05-29 @ 10:47:09
URL: http://huvudbry.bloggagratis.se
Postat av: svar till lina

Tack så mkt. Vi önskar er detsamma=)

Kram

2009-05-29 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0