Sjukdomar på gång igen?

Ja tyvärr är det nog så att lillan ska drabbas igen. Misstänkte lite på morgonen då det var lätt till tårar samt att hon inte ville äta ngt utan bara tar ett glas dricka. När jag sedan hämtade henne på dagis så kom hon inte springandes glad som hon brukar utan sa bara stilla:- jag har väntat på dig. Detta är inte likt lillan. När vi sedan kom hem ca 11:40 så kröp hon upp i soffan o somnade och sover fortfarande. Kollade tempen på henne imorse innan dagis men den var helt ok och nu var den ca 37.7-37.8 så ngt är på G. Detta är så typiskt då jag skulle åka till Kalmar med mamma o äta lite lunch o mysa på onsdag men det är väl bara o se sig om i stjärnorna efter=(
Hoppas det bara är ngt tillfälligt kortvarigt.
Nu ska jag snart äta lite gulaschsoppa som står på spisen o puttrar samt lite vitlöksbröd=) Mums....
Ha de gott

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0