Shoppingdag

Idag har jag,mamma o lillan varit i stan o shoppat en heldag. Meningen var att bara mamma o jag skulle ha åkt in o lillan varit på dagis men eftersom hon haft feber 2 dagar så fick hon följa med oss istället o det har gått jättebra. Jag shoppade 2 par skor och sedan har jag även köpt en cykel som lillan ska få i födelsedagspresent på lördag när hon fyller 4 år=) Stora tjejen nu. Vi var o åt gott. Längtade så igår efter kinamat, friterad kyckling så gissa vad det blev för mat i dag=) Massor med friterad kyckling!
Kände mig nöjd med dagen faktiskt. Det var skönt o få komma hemifrån lite. Blir lätt att man isolerar sig annars nu när man inte har ngt jobb att gå till på ett tag.

På tal om jobb. Kan se att det är flera stycken från ltkalmar som läser min blogg nu. Kul att man kan se vilka det är som  faktiskt läser min blogg genom att jag får loggar från ett företag som visar vilken ip-adress som besökt bloggen. Hoppas ni finner den intressant...

Nu ska jag springa med vovven en snabbis o sen är det dags o natta barnen. Förhoppningsvis ringer min älskling snart oxå. Den bästa stunden på dagen är ett samtal från Afghanistan som börjar med " Hej älskling"

Tjao på er

Vad har du på hjärtat?
Postat av: M

2009-05-13 @ 22:52:04
Postat av: Maria

Åh, de låter som att du haft en riktigt härlig dag! Min dag har varit riktigt rolig, mycket besök och många samtal från afghanistan. Dock så blir man lite nere och ledsen nu när alla gått hem och saknaden sköljer över en.. Nu saknar man Per, det är ju nu man ska slänga sig i soffan och äta godsakerna som blivit över. Men men.. snart "bara" en månad kvar. Hur ska man klara de?

2009-05-13 @ 22:53:18
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Till Maria

Så skönt o höra att du haft en bra dag=)Jobbigt när de är borta när det är ngn bemärkelsedag. Min man kommer vara borta på vår första bröllopsdag i augusti o det känns inte alls skoj=(

Men vi klarar det tillsammans.

Kram

2009-05-14 @ 07:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0