Sammanfattning dag 2

Ja en kort sammanfattning av känslorna under dagen.: Bättre!
Grät lite på morgonen när jag pratade m mamma om kvällen igår o även m min man idag om hur jag mådde igårkväll/natt. Därefter har jag inte gråtit  mer idag. Pratade med min man för bara en liten stund sedan och det kändes riktigt bra idag o inga tårar vid adjö=)

Har även fått kontakt med 2 tjejer idag vars sambos är iväg i Afghanistan/kosovo. Det känns skönt att ha några att prata med som vet vad det innebär att vara hemma o vänta. Skänker en tanke till er tjejer=)
Nu ska kika lite på Tv o sen tidigt i säng
Kramis

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Sara

Söt blogg du har!!

Allt väl? ;D

2009-05-07 @ 20:34:08
URL: http://saralindfors.blogg.se.
Postat av: Till sara

Hej. Tack så mkt. Idag känns det bättre i alla fall. MAn får ta en dag i taget.

2009-05-07 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0