Nu har han ringt=)

Äntligen har jag fått höra hans ljuva stämma o det känns bra. Allt var ok där nere. De hade haft fullt upp idag o ännu mer blir det nog imorgon men han lovade att ringa då med.
Det märks att lillan är medveten lite nu om att pappa är iväg. Hon pratade lite med honom i telefonen oxå och sa hur mkt hon saknade honom och att mamma saknade honom. Hon berättade att jag saknade honom så mkt så jag bara gråtit när vi åt kvällsmat men idag hade jag inte gråtit=) Lilla sötnosen min. Det är inte lätt för de heller o se mig gråta ibland men jag försöker att hålla emot tårarna en del när de är hemma men samtidigt måste de ju oxå se att det är helt ok att gråta när man saknar ngn. Alltid tyckt att det är viktigt med att visa känslor inför varandra oavsett om man är glad, ledsen, arg...Alla känner ju så ngn gång.
Nu när jag har pratat med honom kan jag slappna av igen o pyssla lite innan de tär dags för lördagsmys.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Ja, man blir lite galen av att förvänta sig att man får ett samtal vid en viss tid. :) man blir ju rätt fort lite orolig om det aldrig ringer........även om man nånstans vet att bara för att det inte ringer så har det hänt något. Kan ju komma vad som i vägen.

Hoppas du får en mysig lördag kväll

/T

2009-05-09 @ 18:01:08
Postat av: Louise

Va skönt att han har ringt. Själv sitter jag nu och väntar på dagens samtal från min kille.. Hoppas på att det kommer snart!

Hoppas allt är bra annars!

2009-05-09 @ 20:20:16
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0