Nu har han åkt=(

Det värsta med hela denna resan är just stunden när han ska åka. Det gör så jävla ont i bröstet och man får tungt att andas, tårarna rinner nerför kinderna...
Om man på ngt sätt kunde ta bort det ögonblicket när han åker så hade det kännts lättare.
Han har nu satt sig på tåget som tar honom upp till Stockholm. Därefter ska de ta flyget till Afghanistan.

Åh min älskling, att vara utan dig gör så ont i hjärtat. Jag vet att tiden kommer att gå fort tills du kommer hem första vändan till oss men just nu känns det extra tungt. Till och med änglarna gråter idag...

Jag lovar att ändå vara stark för vår familjs skull och jag finns här när du kommer hem. Du är mitt allt och har varit det sedan första dagen på vårt gemensamma liv. Jag älskar dig nu och för alltid!!!

Sköt om dig nu
Love you!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Berit

Vilken fin blogg du har! Håller med dig till fullo! Det är alltid jobbigast att säga farväl, sedan börjar liksom nedräkningen till att man ska träffas igen, vilket gör att det börjar kännas lättare. Men att säga farväl är verkligen bajs!

2009-05-05 @ 22:04:02
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Till Berit

JA visst är det så. Vädret här gör ju det inte bättre precis utan man blir ännu mer deppig av grått o regn=(

Det är bara att börja nedräkningen och vi går ju ändå mot varmare o ljusare tider o då brukar det gå lättare o sysselsätta sig.

2009-05-06 @ 07:35:05
Postat av: Berit

Det är ju nästan löjligt hur mycket man påverkas av vädret egentligen, men snart så vänder det!

2009-05-06 @ 10:27:34
URL: http://www.kletskiten.wordpress.com
Postat av: Maria

Åh vet hur de känns, min sambo for också i måndags. Jag saknar honom galet mycket!

2009-05-06 @ 16:56:09
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Till Maria

JA det är sjukt att man kan sakna ngn så mkt! Hoppas du har bra människor omkring dig som kan stötta dig för det behöver man. Hör av dig om du vill prata mer med ngn som vet vad det innebär.

Min mail o msn är [email protected]

Mvh Johanna

2009-05-06 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0