Min älskling ringde idag=)

Blev så glad idag när det stod privat nr på telefonen för då vet jag till 99% att det är Roger=) Meningen var att de skulle åka iväg tidigt i morse för att sedan vara iväg 4-5 dagar vilket innebär att det inte finns ngn möjlighet att ringa hem. Roger var lite bekymrad över att han inte skulle kunna ringa hem och säga grattis till sin lilla dotter men alltså kunde han göra det eftersom de inte skulle åka förrän ikväll. Lillan blev glad när hon hörde pappas röst=) Nu får man alltså stå ut några dagar innan nästa samtal och inte veta ett skvatt vad han gör eller vad som händer och det känns lite jobbigt faktiskt. Innan har man ju pratat varje dag och man vet att han är i säkerhet men nu är de rullandes i bilen flera dagar vilket inte är lika säkert... Hoppas de här dagarna går fort nu så han kan ringa hem och meddela att allt är lugnt igen. Saknar redan din röst älskling. Ta det lugnt nu och ring så fort du kan!
Love you.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

ska tänka på dej extra nu de här dagarna när han inte kan ringa till dej, puss hjärtat

2009-05-16 @ 23:10:07
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Till Linda

Tack vännen. Tänk om jag hade haft dig i närheten nu.

Ha de gott vännen.

Puss o kram

2009-05-17 @ 10:00:58
Postat av: E

Jag, som också har sambon på utlandstjänst, känner igen lyckan när det står "privat nummer" på mobilen!!

2009-05-17 @ 20:57:51
Postat av: Maria

De finns absolut inget bättre än när de står privat nummer på mobilen, tyvärr har jag inte fått uppleva det idag! Idag när jag verkligen behövde de samtalet, men men förhoppningsvis ringer han imorgon så jag slipper bli totalt tokig! Annars får du be Roger att jaga rätt på honom :p

2009-05-18 @ 00:26:47
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Till Maria

så tråkigt att han inte ringde=( Vet ju hur mkt du hade behövt det samtalet. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig eftersom jag inte kommer att få prata med Roger förrän om några dagar o innan dess hopppas jag Per har ringt till dig.

Kram

2009-05-18 @ 07:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0