Härlig dag med sol, bad o bak=)

Ja idag kan man inte klaga över vädret i alla fall. Det har ju varit underbart=) Jag startade dagen med frukost för mig själv i lugn o ro på uteplatesn på baksidan. Där satt jag sedan större delen av förmiddagen då barnen efter frukost ville åka vattenbanan så den fixade vi fram. Grannens tjejer kom oxå in o lekte.Därefter käkade vi middag ute i skuggan på uteplatsen på framsidan. Kändes verkligen som sommar idag=) Vi har sedan varit o handlat lite grann o jag har planterat lite blommor oxå äntligen... Har även tvättat upp nästan ALL tvätt denna helgen o det känns i ryggen kan jag säga av allt hängande ute. Nu ska den bara bäras upp oxå o det är där det brukar haka upp sig lite av ngn anledning=S

Barnen har duschat ikväll och jag har bakat pizzabullar. Känns skönt o ha några i frysen nu när hungern o suget kan komma vilken tidpunkt på dygnet som helst som till ex inatt då jag vaknade vid 03:40 o var vrålhungrig. Orkade ju inte gå upp o fixa ngt så jag härdade ut tills morgonen...  Kan säga att det redan har slunkit ner 4 stycken ikväll=)

Skrev ju för ngn vecka sedan att jag skulle köpa mörkläggningsgardiner så att barnen skulle kunna somna lättare på kvällarna. Kan säga att de hade INGEN effekt på deras sovtid på kvällen!!! De härjar fortfarande där uppe hör jag men vad gör man. Jag kan ju inte söva ner dom om kvällarna... Tur det är sommarlov snart så man slipper känna att man får slita upp de på morgonen då de är dötrötta av förklarliga skäl.
Själv ska jag nu ta in sista tvätten, kissa hunden och ta en snabbdusch för att sedan krypa ner o titta på en film som jag hyrde i fredags=)
Hoppas ni andra haft en lika bra dag som jag o barnen har haft
Kram

Lillan far ner på vattenbanan=)

Mina mumsiga pizzabullar=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna C

Trevlig blogg. Hej, var har du köpt din vattenbana? Tack på förhand. /Anna

2012-05-20 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0