Han har inte ringt...

Börjar ge upp hoppet nu om att han ska ringa då klockan börjar bli sent nere i Afghanistan=(
Har längtat så hela dagen efter att få höra hans röst. Pappa var här nere tidigare idag o grejade lite ute i trädgården o ville att jag skulle sätta på en kopp kaffe åt honom. När kaffet körde igång så fick jag en sån känsla av enorm saknad igen  efter Roger då kaffedoften spred sig i köket. Jag har inte bryggt kaffe sedan Roger åkte eftersom det bara är han som dricker det här hemma. Det är mkt som får tankarna att hela tiden vandra till Roger trots att man försöker tänka på annat. Jag får hoppas att han ringer inom den närmsta timmen annars får jag nog vänta till imorgon men det vill jag ju inte=(
Jag vill ju höra din röst NU!!!!!!
Love you honey

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jessica

Usch jag lider med dig, bara gå i väntans tider. Men som sagt han ringer nog när han har tid. När han är så långt borta under så lång tid är verkligen ett samtal värmande att få.

Kram på dig hoppas det blir bättre för dig, tänker på dig!!! Vi kan gärna ta en fika nån dag om du vill ha något annat att tänka på en stund??!!

2009-05-10 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0