Fredag...

Vilka tråkiga dagar det har varit denna veckan. Kommer på det varje gång när jag ska skriva ett inlägg att jag har ju inget o skriva...
Lillan har ju varit hemma idag igen eftersom hon igår kväll fick feber o halsont igen men hon verkar ok idag igen. Jag har plockat lite här hemma idag igen. Kan inte begripa att det alltid finns o plocka hela tiden...
I em har jag o barnen varit nere o hämtat lillans paket med cykelhjälmen som jag lagt undan igår. Lyckades få med mig den utan att hon ens såg den stora påsen. Så är det när man har barn som är i en annan värld ibland=) Hampe köpte sig 2 pkt Dinosaur King kort igen. Kan inte begripa att det är så kul med såna kort att han väljer att lägga så mkt pengar på det men huvudsaken är ju att han tycker om det i alla fall. Efter det så körde vi till Kvantum o köpte lite godis,läsk, chips o massor med grillade revben. Mums! Vi har nu käkat nästan alla revben, 1,2 kg! Vi gjorde även hemmagjorda vitlöksbröd å det är så gott! Nu ska jag röja disken, traska med hunden o sen ska vi sätta oss och mysa.  Ska även försöka hitta en stund att montera lillans nya cykel utan att hon ser det. Kan bli lite svårt eftersom de oftast är vakna nästan lika länge som mig på fredagar men jag får väl sätta dom i badkaret uppe en stund så hinner jag nog får den färdig=)
Nähe, dags och röja
Ha en trevlig kväll

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0