Första bilderna på lill*n=)

Idag har jag varit på ultraljud för första ggn och gud så nervös jag var. Min  mamma följde med som stöd. Vi blev väl mottagna och kunde dirket gå till undersökningsrummet. När de startde ultraljudet så var den lill* helt stilla och jag letade febrilt efter ett hjärta som skulle ticka men jag fann inget. Kände lite hur paniken steg. Men efter en liten stund
( förmodligen bara några sekunder) så visade Bm mig det lilla hjärtat som tickade och min lill* älskling vaknade. Därefter var det full fart på "den". 6,5 cm lång var den lill* och beräknat datum blev den 4/12 istället för 3/12 så det stämmer ganska bra=)  Lättnaden över att allt såg perfekt ut var enormt skön. Nu känner jag att jag kan börja njuta lite av att vara gravid igen=) Fick en ny tid för ultraljud i juli igen. Roger ringde hem för en stund sedan för att se om allt var ok så det kändes jättebra o säga att hans lill* verkar mår hur bra som helst=) Nedan är de 2 första bilderna på den lill*.
Tjao for now


Gott o suga på tummen=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Skönt att allt gick bra=)

2009-05-28 @ 14:43:37
Postat av: Maria

Men lilla knodden då! De ska bli riktigt intressant att få följa med på ett hörn under den här resan. :)

2009-05-28 @ 19:18:30
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0