Eurovision...

Ja vad ska man säga. Vi kom väl på den plats vi förtjänade kanske?! Marlena kan ju inte sjunga!!! Visst, hon är duktig på de höga tonerna men sången där emellan är ju rena rama katastrofen! Till och med en tondöv skulle nog sjunga de verserna bättre. Vad ska man säga om resten av bidragen då? Jag kollade väl tfram till bidrag 16-17 nånting sen stängde jag av eftersom inte en enda bra låt hade spelats. Vinnarlåten hade jag inte hört förrän idag och jag vet inte om det var ngt speciellt med den heller men av all annan skit så var den kanske bäst?! Ska man verkligen fortsätta med den här tävlingen? Kan inte se varför eftersom vi alltid nu för tiden får hamna i skamvrån... Nepp, eurovision är inget för mig men däremot tycker jag om melodifestivalen där det vissa år kan dyka upp en del goa låtar=) Vi kanske bara skulle ha en nationell sångtävling? Jaja, nu dröjer det ett tag till nästa sångtävling. Passa på o njut tills dess=)
Nu är det frukostdags
Kramis

För er som inte har hört vinnaren från Norge kan lyssna på klippet nedan

Vad har du på hjärtat?
Postat av: johanna

Fin blogg! =)

2009-05-17 @ 13:32:08
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Till johanna

Tack så mkt=)

2009-05-17 @ 15:32:55
Postat av: mikaela

tycker inte heller esc är något att hänga i granen. håller exakt med om svenska bidraget. de hon sjunger i "normal" ton var uselt.

2009-05-18 @ 01:49:49
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0