En utflykt till Agebo.

Idag har jag och barnen samt barnens morfar och även min bror med sin familj varit en runda ute på Agebo gård.  Vi har ätit korv, barnen har klappat kaniner, ridit på ponny, skjutit med pilbåge, lekt på höskullen, hoppat studsmatta ja you name it...
När Felicia red på ponnyn så fick hon trava lite och skoja du att hon var mäkta stolt då=) Vädret har varit kalas och barnen är nöjda. Själv känner jag mig lite sliten nu. Fick samtal vid 24.00 inatt vilket gjorde mig klarvaken fram till 03:30 då jag somnade om till kl 07 så det blev lite för få timmars sömn inatt. Nu ska jag slappa några minuter i soffan innan det är dags för middag.
Bye bye



Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0