Dålig början men ok slut=)

Dagen började skit idag oxå då jag sovit ännu sämre inatt och vaknar med en sån huvudvärk så jag tror huvudet ska sprängas. Efter att ha lämnat barnen på skola och dagis så åkte jag raka vägen hem och la mig o vilade en stund. Trots det så sprängde huvudet. Vid lunch åkte jag faktiskt ner till Mc Donalds och satte mig i solen och åt. Skrev även ett brev till min älskling innan jag åkte hem och mötte Hampe från skolan. Dagen blev bättre ju längre den led och dessutom så ringde min älskling helt oväntat idag igen. De åkte ju iväg i går och skulle vara iväg några dagar så jag hade inte räknat med samtal på flera dagar men ingen blir gladare än jag när det står "privat nr" på telefonen=)
Eftermiddagen flöt på fort och Felicia och ajg köpte varsin tidning och åkte hem o satte oss i solan och läste i en timme. Hampe var hos kompis o lekte på em. Kvällen har även den gått fort och jag kollar nu för tillfället på "Cityakuten" bara för att hålla mig vaken för jag längtar verkligen efter sängen men vågar inte lägga mig för tidigt då ajg vaknar ännu tidigare då=( Längtar så efter att få sova en hel natt snart.
Sov gott ni andra där ute

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0