Dagens uppdatering...

Idag har det väl inte varit ngn höjdardag. Vaknade imorse åter trött eftersom jag har haft 2 st barn som pratat i sömnen om vartannat o satt sig upp. Även en katt som fick fnatt och skulle spela mig ett spratt mitt i mörka natt=) Hon kom inspringandes inatt o skulle börja leka så det var bara att slänga ut henne och krypa ner igen.
Barnen var iväg i skola o på dagis så jag åkte hem o pratade lite med min man på facebook men insåg sedan att jag var för trött för att orka vara vaken hela tiden så jag lyder mannens order o lägger mig o vilar en stund. Sen ringer pappa o bjuder upp mig på en snabbfika innan jag ska hämta lillan på dagis igen.

Lillan o jag tog sedan en liten tur ner till stan o provade cykelhjälm (som hon oxå ska få i födelsedagspresent) sedan tog vi en tur på torget o hon köpte sig en chokladmunk. På em kom åter tröttheten över mig o jag la mig igen för vila men hann inte förrän telefonen ringde o sedan stod det 2 grabbar utanför dörren o ville leka med Hampe så det var bara o ge upp vilostunden o börja vika tvätt istället. Inte lika lockande som ryggläge i soffan men det måste ju göras oxå...

Har ikväll varit på Friskis 2 timmar. upptäckte strax innan att lillan verkade glansig i ögonen o kändes lite varm. Temp 38.2 jojo...När vi sedan kommer hem o barnen duschar så hör jag hur grinig o ledsen hon börjar bli o då berättar hon att hon har ont i halsen igen=( När hon sedan kryper ner så har febern gått upp till 38.7 så hon får lite Ipren och kryper ner igen. De var nog trötta barnen för jag har inte hört av de sedan de la sig=)

Nu ska jag slappa i soffan o titta på grannfejden som börjar strax.
Ha de gott

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0