Big disclose=)


Japp, för er som inte redan vet det så tänkte jag nu avslöja en hemlis. Roger och jag ska få ett tredje kärleksbarn=) Vi väntar en liten knodd* nu och jag har kommit in i v 13 ( 12+4) Mår väl som man ska när man är gravid. Näe, börjar må ganska hyfsat nu men jag har mått riktigt dåligt några veckor. Haft mkt ont i magen, illamående 24-7 och trötthet utan dess like. Illamående är jag ibland nu om dagarna o tröttheten kommer oxå över en ibland. Mår ganska ok som sagt förutom att jag av ngn anledning är så sjukt nervös denna gången att ngt ska gå snett! Kanske för att man fått 2 friska barn tidigare eller kanske för att jag nu är ensam tills barnet ska födas? Vem vet? Tyvärr missar Roger nästan hela graviditeten denna gången men han ska hinna hem tills det är dags att föda i alla fall... hoppas jag...
Det är beräknat att denna lill* ska födas den 3:e december, samma datum som min son föddes-01. Ska på första ultraljudet på torsdag så då får vi se om det ändras ngt. Har varit på inskrivning idag och hade hoppats på att hon skulle lyssna på hjärtljuden så jag kunde lugna mig lite men man gör ju i princip inget alls längre vid inskrivningen=( Lite blodprover o vikt o längd men inte mkt mer tyvärr. Nu ska jag inte tillbaka förrän i början av augusti igen så det blir ett låååångt hopp mellan besöken. Ska dock på ett andra ultraljud ngn gång i slutet av juni. Vi är superglada allesammans över detta lilla mirakel som vi väntar på och hoppas innerligt att allt ska gå som det är tänkt. Vi längtar så!!!
Älskar er så enormt mkt min underbara familj!

Min lilla mage i v 12+1

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Annika

Många grattis till er.. :)

2009-05-26 @ 19:58:59
Postat av: Fina Matildas mamma

Grattis!

2009-05-26 @ 20:36:54
URL: http://www.finamatilda.blogspot.com
Postat av: hannah

GRATTIS!

2009-05-26 @ 21:13:10
URL: http://hannamedha.blogspot.com
Postat av: Svar

tack så mkt=)

2009-05-26 @ 21:37:37
Postat av: Jenny

Vilken fin mage! Många grattiskramar till hela familjen. Kul att vi får varsin -09:a!!

2009-05-27 @ 09:11:48
Postat av: Maria

Åh grattis, även fast jag redan vetat om de ett tag :) Jo ja, han ska ringa igen i slutet av nästa vecka, fast har nog inte riktigt insett de ännu.. men de lär väl börja märkas om nån dag när man inte hört hans röst. Pratat med Roger mycket då? Allt bra med honom?



Kram på dig!!

2009-05-27 @ 17:01:33
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0