åskoväder inatt...

Som det har åskat här inatt. Det har mullrat som bara den o regnet har stått som spön i backen. Detta har gjort att min hemtelefon inte fungerar längre så ni som har tänkt o ringa hem till mig idag får ringa på mobilen istället.
Eftersom jag har fönstret öppet i sovrummet så stod dörren o slog hela tiden så jag fick upp o sätta en strumpa emellen så den inte skulle väcka barnen. Detta innebar ju en del vaket inatt men det kändes ändå ok när jag vaknade imorse. Kände mig full av energi och så sugen på att städa av ngn konstig anledning eftersom det är så rent här hemma... eller?!!
Barnen verkar ha sovit gott inatt o är på ganska bra humör.

Jag har varit och fotograferats till Friskistidningen med ett flertal funktionärer. Uppstäldda vid en läcker röd cab-raggarbil=) Den hade vi när vi gifte oss oxå=)

Så nyss hemokommen är jag, ett mellanmål slinker ner nu och städarlusten är som bortblåst. Pratade med mamma nyss som skulle åka till Ikea så jag o barnen hoppar på där en stund så får jag ta tag i städningen sen för oj vad det behövs städas!!!

Roger skulle ringa ngn gång idag sa han så det är bara o vänta på de tunderbara samtalet under dagen. Det känns lättare för varje dag som går nu men jag måste ha snutten när jag sover så jag får lukta lite=)

Nu ska jag röja 20 minuter innan vi ska åka.
Ha en bra dag nu

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0