5 minuter för vår älskade som befinner sig i Afghanistan

Lillan har just nu suttit i mitt knä och sen har vi haft 5  minuter o bara tänkt på Roger. Vi lyssnade till denna låten som vi vet att Roger älskar och som han spelade tror jag nästan dagligen en tid innan han åkte iväg till Afghanistan.Love you so!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: susanne fagergård

Hallå, nu är även Fam. Fagergård med dig på denna sidan. Helt underbar! Kram på er alla

2009-05-13 @ 16:09:59
Postat av: Till susanne

Hej där. Kul att du hittat hit=)

Hoppas ni har det bra. Vi ses väl=)

Kram

2009-05-13 @ 17:14:46
Postat av: Caisa

ÅÅåå den här låten spelade jag hela tiden då mitt ex var i Afghanistan. Jag älskar den, och tolkar man den lite ur mitt perspektiv så önskar jag att han hade förstått den... Tänker ofta på Er som är i samma situation nu som jag själv har varit för ett år sedan. Tycker det är roligt att följa Era bloggar :) Förstår längtan, förstår saknaden, förstår rädslan och förstår frustrationen. Det går fort, kan tro att han snart kommer hem på sin första leave? :) Lycka till!

2009-05-13 @ 18:56:15
Postat av: Håkan

Detta är en av dom låtarna jag själv lyssnade på då jag hade min enorma hemlängtan till min dåvarande sambo (numera fru) Det är en helt otroligt skön låt! Kram Håkan från FS15

2009-09-13 @ 16:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0