2 1/2 dygn...

Ja den tiden har gått sedan jag pratade senast med min älskling och idag är det hela 2 veckor sedan han åkte iväg. Säga vad man vill men tiden går ganska fort ändå trots att jag mest varit hemma sista veckan med sjuka Felicia. Det  känns lite konstigt bara o inte ha fått prata med honom ens och man känner starkare o starkare hur mkt man längtar efter honom. Satte mig faktiskt och skrev ett brev igår som blev 3  A-4sidor=) Var runt igår och skulle hitta lite fina brevpapper men tji fick jag. Det var inte lätt o hitta. Åkte även till bokhandeln men det pluttet de hade var ju så små ark och endast 10 st ark i varje förpackning som dessutom var mkt dyra jämfört hur lite det var i varje förpackning. Det hade ju gått åt alla arken igår om jag hade köpt det så det fick bli vanliga vita ark men köpte lite söta klistermärke för att smycka lite . Kanske ska parfymera det lite oxå;) Ska lägga brevet på lådan idag i alla fall så får vi se när det kommer fram.
Nu ska jag följa Hampe till skolan.
Have a  nice day

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

ja, parfymerade brev är väl helt fantastiskt. Det tyckte mitt EX Mike om när han var marinsoldat i USA:) Long time ago now..

2009-05-20 @ 08:53:46
Postat av: Till Linda

JAsså du=) Ja tänk, vart har tiden tagit vägen? Minns det som igår=)

Kram o puss vännen

2009-05-20 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0