trötter...

Oj vad tungt det var att gå upp i morse. Både jag och barnen var sega som tuggummi upp ur sängen. De piggnar förvisso till fortare än mig så det funkar bra. De är duktiga på morgonen men det tar sin lilla tid o komma iväg.

Vi har haft schemadag idag så dagen går fort och vi har trevligt Maria och jag. SKa sitta med schema imorgon oxå så det känns helt ok. Närmar sig fort tills jag ska vara helt ledig från jobbet i hela 7 månader!!! Det känns jätteskönt men samtidigt vet jag ju att Roger kommer att åka iväg och det känns tungt så det är med blandade känslor jag längtar till maj...

Kvällen försvann i rasande fart idag. Hampus har haft handbollsträning kl 16:45-17:45 och därefter är det i stor sett bara kvällsmat, dusch o saga och det var 2 trötta barn jag la för jag har inte hört av dem sedan de la sig. Kikat lite på tv och pratat med Maria en liten stund men vi gäspade mest båda två=) Hårt jobb med schemat=)

Nu ska jag nog ta o lägga mig en stund o läsa onnan John Blund tar över helt.
Natti

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0