Sjuka igen=(

Nu tror jag att jag blir galen om jag inte redan är det. Ikväll har Hampus fått feber igen. Tror att detta är 3:e ggn detta året som han har feber + att han haft magsjuka vid nyåret oxå. Min lilla krake tynar bort känns det som. Han är så mager=( Han är inte stor i maten annars men detta året har han inte hunnit komma ikapp förrän  han blir sjuk igen. Vad gör man?! Kanske ska ringa sjukvårdsrådgivningen=) ( för er som inte vet så jobbar jag just där).
Jag vet ju att det är mkt skit hela tiden men vi drar ju på oss allt nu. Det jobbiga framför allt är att se honom sjuk och hur han magrar. Vill bara trycka i honom mat så han går upp några gram. Min lilla älskling. Fick ju ringa jobbet och säga att jag inte kommer imorgon och det är oxå tradigt.

Jag ska ju till s-holm till helgen men känner så där för det. Har faktiskt idag inhandlat en tröja och leggings för festen men vi får se hur det blir. Nu är jag trött och ska vila huvudet lite i soffan.
Ha de gott

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0