Så otäckt...

Var ute med hunden för en stund sedan. Jag har ju en stor mörk schäferhane som skrämmer de flesta:)
 Ikväll när vi gick längs vägen där skogen är bredvid så reser han ragg, höjer svansen, tittar in i skogen och börjar morra dovt...
SKoja ni att jag blev skiträdd. Drog genast med honom snabbt och började gå hemåt. Han hade svårt att glömma skogenoch vände många ggr sig om och stelnade till. Undra vad som fanns där inne. Jag såg inget men fy vad otäckt det är när hundarna gör så...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emma

Usch so obehagligt!

2009-03-05 @ 21:13:00
URL: http://enligtemma.wordpress.com
Postat av: Linda

Oj va läskigt!!!! Tur du hade vovven men dej (fast jag antar att du inte hade gått där om det inte vore för honom). Minns att det var mystiskt i den där skogen när vi bodde i Pukeberg. Nån som gick run i skogen...

2009-03-06 @ 14:58:51
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0