Vill me`

Nu när jag var ute igen o flyttade på vattenspridaren så känner jag lukten av att grannarna grillar! Finns det ngt som luktar så gott som grill på sommaren?! Blir ju tyvärr inte av att man grillar nu när älsklingen är borta. Smakar inte lika bra heller när inte min darling kan hålla mig sällskap. Får väl grilla som 17 de dagarna han är hemma sen=) Nu är det bara 18 dagara kvar (17 efter ikväll) tills han med stort H kommer hem. Längtar så!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

sv; längtar verkligen till vi kan få ett huslån =D

2009-06-28 @ 22:38:01
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Linda

Oh va det ser gott ut! Älskar att grilla jag med men bor man i lgh så blir dte inte lika ofta. Fast igår grillade vi på innergården med GUstav o Lova. Mysigt!!

2009-06-28 @ 22:46:59
Postat av: R

Är det detta jag kan förvänta mig när jag kommer hem älskling? det är nog bäst att det är färdigt innan jag kommer hem för sen har du inte tid att grilla!( om du inte kan göra det samtidigt) LOVE

2009-06-29 @ 16:07:22
Postat av: svar till R

Om det är det du vill ha så ska jag nog kunna fixa det till dig älskling. Anything you want baby=)

2009-06-29 @ 16:33:52
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0