Veterinären imorgon=(

Nu har jag bokat en tid till veterinären för min hund Ricco. Han har haft ett sår på svanstippen ca 2-3 veckor som inte vill läka riktigt. Det har istället försämrats tror jag då det blöder mer. Ibland när han viftat på svansen så är det blodstänk lite här o var och på garderobsdörrarna kan man nästan tro att det varit riktigt slagsmål så blodet stänkt.  Har ju försökt egenvård men nu räcker det inte längre. Vill ju helst inte åka dit eftersom han vaktar mig så mkt o bara trilskas genom o morra på främmande folk samt att han inte är förtjust i främmande hundar. R har ju inga bekymmer med detta utan det är aldrig några problem när han åker till veterinären med honom men nu så får alltså jag fixa detta. Det ska väl gå det oxå.
Ska dit imorgon kl 14.00 så håll tummarna för mig att allt gå bra och att det inte är ngt allvarligt med min "lilla" vovve.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0