V 16=)

Tänk vad tiden går fort när man är gravid. Jag är nu i v 16 och har nu börjat få en liten "bebismage"=) Känns skönt att man inte bara ser småfet ut längre. Jag mår ganska hyfsat faktiskt. Inte direkt illamående längre och inte supertrött heller. Har dock mkt sammandragningar o slitningar i magen samt känningar i ryggen. Har ju haft foglossning med båda barnen tidigare men jag hopas jag slipper det denna ggn. Längtar nu efter att få känna de små sparkarna så man får ett livstecken från den lill*.

Lilla bebismagen i v 15+2

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Din R

Du har den finaste magen i hela världen! Love you! och den finaste magen ivärlden! Puss,puss,puss

2009-06-15 @ 18:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0