Till Bm idag

Idag har jag äntligen fått tid till min Bm för att kolla hjärtljuden. Vill ju veta att allt är ok där inne efter att jag hade blödningen. Känns nervöst... Dessutom känner jag mig inte ett dugg gravid idag, får hoppas att det bara är spökveckorna som härjar o inget annat. Har dessutom dragit på mig förkylningen som barnen har haft så idag värker det i örat samt svinont ena sidan i halsen o förkyld. Stackars lilla mig.

Hunden hade ju en härlig överraskning till mig i morse. Jag klev upp i tid i dag för att jag skulle hinna duscha innan jag körde barnen men när jag kommer ner möts jag av hundskit i en hög så stor som en kobladda! Inte så där jävla kul faktiskt. Stackars Ricco, han måste ha varit så nödig eftersom han aldrig gör ifrån sig inne, inte ens i trädgården om det inte är riktigt akut. Han skämdes så när jag kom ner. Så istället för en dusch blev det till att gräva upp skit o torka. Ska ta o dammsuga o skura golven ordentligt nu tänkte jag innan jag ska ta en dusch för att sedan åka till Bm.
Håll tummarna för mig vid kl 12 idag!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jessica

Hej jag håller alla tummar för dig!!!

2009-06-04 @ 10:55:10
Postat av: linda

håller tummar o tår för det hjärtat!!



PUSS

2009-06-04 @ 11:05:01
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Nilla

Klart att det kommer gå bra, det var ju inte länge sedan du såg bebben. Angående tidigare inlägg så vet du ju var jag står sedan tidigare eftersom jag har påtalat detta flera gånger, så visst nu lämna vi det!

2009-06-04 @ 13:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0