Sorry älskling...

Lovade min älskling  att skriva i bloggen mer idag o lägga in lite bilder men jag känner att jag inte orkar det idag. Får bli lite bilder imorgon från barnens cirkusföreställning de hade för mig igår kväll=) Har idag målat en vägg i lillans rum o sen var jag helt slut. Det börjar redan kännas både i rygg o mage  när man ska kliva upp o ner för en pall hela tiden o maskera o måla. Får ta det sakta o säkert istället. Har ju som sagt 4 veckor på mig innan det behöver vara färdigt.
Ska nu kika lite på lyxfällan sen blir det nog en tidig kväll i säng för en gångs skull. Har ju blivit 24.00 innan jag släckt lampan de sista kvällarna.
Natti

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0