Skolavslutning för Hampus=)

Idag har det då varit skolavslutning för Hampus. Tänka sig att han redan har gått färdigt klass 1. Tiden går så jäkla fort så man nästan bli rädd. Tyvärr var ju inte vädret det bästa men det kunde även har varit sämre för det var åtminstone uppehåll under förmiddagen. Dock startade dagen ganska så bedrövligt. Lillan var inte alls på sitt bästa humör på morgonen innan vi skulle lämna Hampus så detta gjorde mig ganska irriterad. Hon skulle göra allt hon inte fick o inte lyssnar hon heller så man blir världens största tjatmoster nu tyvärr=( När vi väl har fått H färdig och jag har fått på mig kläderna och vi ska klä på oss ytterkläderna så fastnar jag med min nya skjorta i en spik och sliter sönder den!!! Faan,faan,faan! Vad ska jag nu ha på mig! Min nya skjorta som jag aldrig använt är nu sönder=( Jaja, iväg m H ialla fall så han kommer i tid till skolan. Lillan o jag åkte sedan hem igen för att göra oss färdiga. Fick ta en annan skjorta o leggings till slut och lillan skötte sig bra resten av tiden hemma=) Vi kom i tid till kyrkan men alltid lika mkt folk så vi fick stå.

Det är ngt speciellt med skolavslutningar i kyrkan. Barnen sjunger o är glada. En del gamla sånger som en annan sjöng kom åter o man drömde sig bakåt X antal år i tiden.
Efter detta var det samling hemma på skolan och dags att säga adjö till fröken o kompisarna. Vi åkte därefter till McDonalds för att fira in sommarlovet. H ska iväg på kalas om en stund och lillan är nu uppe hos en kompis och leker. Har precis varit ute m hunden och då följer ju som vanligt katten med oss men denna gången stannade hon ngnstans på vägen och nu hittar jag henna inte=( Hoppas verkligen hon hittar hem. Dessutom har det börjat regna igen så hon lär väl bli dyngsur lilla Busan. Ska spela en match i pokemon nu med H. Ha en fortsatt trevlig dag.
 
H till vänster                                                       Go o glad på McDonalds

     
Min stora pojke            Kort på mig efter önskemål av mannen min=)

P.s Busan hittade hem under tiden jag skrev men hon var superblöt.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Man blir ju riktigt nostalgisk...det är så vackert med skolavslutningar. Tänk vad härligt när man var så där liten och visste att man hade ett långt sommarlov att se fram emot=)

2009-06-12 @ 16:01:51
Postat av: Linda

Hej vännen, vilka superfina kort du har lagt in! Jättefina verkligen! Tur ni hade med vädret på skolavslutningen då! Eller ja, men det var ju uppehåll. Tur att kissen kom tillbaka!



Minns också skolavslutningarna som liten. Va kul vi hade du! Och så mycket vi hängde ihop du och jag. Alla dessa åren! VI HAR KÄNT VARANDRA I 26 ÅR!!!!

2009-06-12 @ 22:59:58
Postat av: Linda

Hej vännen, vilka superfina kort du har lagt in! Jättefina verkligen! Tur ni hade med vädret på skolavslutningen då! Eller ja, men det var ju uppehåll. Tur att kissen kom tillbaka!



Minns också skolavslutningarna som liten. Va kul vi hade du! Och så mycket vi hängde ihop du och jag. Alla dessa åren! VI HAR KÄNT VARANDRA I 26 ÅR!!!!

2009-06-12 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0