Shoppingdag=)

Idag har ju mamma o jag varit i Kalmar o shoppat lite. För en gångs skull hittade jag lite olika saker till mig själv=) Handlade 2 par örhängen, ett halsband, 2 par 3/4 leggings, en skjorta, bälte, en klänning, smink, bh... Riktigt kul faktiskt. Köpte även ett par basketkängor till H samt en keps till H o en keps till lillan.  Köpte även en del saker på Ikea. Dagen har varit superskön o trevlig. Vi åt även ute 2 ggr=S. EFtersom jag blir så hungrig på 10 sekunder o mamma inte var hungrig så traskade vi ner till Mc så jag fick äta lite där först. Sen var vi ju inte hungriga när vi var inne i stan utan det blev istället middag på Ikea innan vi skulle åka hem men det var gott det med=) Nu är jag helt slut men nöjd med dagen.
SKa nog knalla upp i sängen o titta på en liten film en stund tror jag.
Go kväll på er

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0