Ny design igen=)

Eftersom det var så sjukt varmt ute så satte jag mig i köket o började greja lite med bloggen igen. Den blev ju så sjukt ful förra ggn. Nu känns det bättre igen. Bara ett bekymmer kvar egentligen men det får jag väl se om jag kan lösa men den får bli så här så länge i alla fall. Vad tycker ni nu om designen?
Kommentera gärna om du vill=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda Bus

Jättefin bloggdesign du har nu!! Så somrig o fräsch!



Kramis

2009-06-27 @ 17:32:07
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Jenny Melin

Den är jättefin! Man blir glad när man ser den. Min mamma Ann fyller år det 3 dec så då tror jag din bebbe kommer =)

2009-06-27 @ 18:26:39
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Svar till Jenny

kanske det fast jag hoppas inte det eftersom Hampus fyller år den 3/12. Tråkigt om barnen fyller samma dag. Skönt o höra att lillepojken är bättre nu.

Kram

2009-06-27 @ 18:39:28
Postat av: Jessica

Jättefin blev bloggen!!!!

2009-06-27 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0