Nöjd (tror jag)

Nu har jag kommit på hur jag skulle göra den sista justeringen på designen så nu är jag ganska så nöjd tror jag. Lär väl pilla då o då men just nu är jag ganska nöjd så somrig får den vara ett tag nu=)

Idag har det inte hänt så mkt. Har haft en dag inomhus till största delen då jag brände mig lite på axlarna igår när vi var på marknaden. När det blåser så känner man ju inte att det bränner lika mkt som annars. Barnen har lekt med kompisar större delen av dagen så de är nöjda.

Imorgon drar jag o barnen troligen över till Eriksöre och solar o badar lite. Känner att vi behöver komma iväg lite oxå när det är så varmt. Det blir som en gryta hemma hos oss då vi ligger nere i en backe och ha sol på huset i princip hela dagen. Tänkte vi skulle packa lite badkläder nu ikväll o sen bara fixa en liten matsäck imorgon bitti så vi kommer iväg i tid.
Ha en skön kväll

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lenia

Jättefint, grönt är så fint... Som dem säger : Grönt är skönt! =)

2009-06-27 @ 19:47:32
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/
Postat av: Petra

blev jättefin designen



sv: precis varmare kan ju inte bli, så värt att testa

2009-06-27 @ 19:55:27
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; de är ju så lymla gott med :P

2009-06-27 @ 20:00:18
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Linda

hej babe, hoppas ni får enn bra dag, pussis

2009-06-28 @ 13:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0