Magen v 16+6

Ja då har man gått 17 fulla veckor nu och går in i vecka 18 imorgon. Tänk vad tiden går. Känner av den lill* ibland men längtar tills de riktiga sparkarna känns=)
När jag pratade med min älskling idag så började vi prata om min mage så därför sätter jag nu in kort på min lilla bebismage så han kan få en glimt av den. Tänk, han har ju inte sett mig nu på över 7 veckor så lite mer mage har det nog blivit=)
Puss på dig älskling


Vad har du på hjärtat?
Postat av: R+J

Hej min lilla prinsessa, vilken fin liten mage du fått, vacker som en solig sommardag vid havet som vanligt! Love you!

2009-06-26 @ 07:00:43
Postat av: Svar till älskling

Tack min älskling=) Längtar så efter dig. Känner att jag behöver dig här hemma p.g.a diverse saker men de tkan vi ta på telefon när du ringer sen.

ILY!!!

2009-06-26 @ 09:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0