Lördag igen

Ja då var det lördag igen. Tiden går fort, tack o lov för det för då kommer snart älsklingen hem till mig. Idag funderade jag på o åka ner till Blekinge o hälsa på Rogers familj men då regnet stod som spön i backen o de varnade för hårda vindar så valde jag o stanna hemma. Får ta en sväng ner en annan dag. Det är så länge sen jag träffade dem nu. Istället började jag renovera lite smått i lillans rum. Ska riva ner en bård i rummet o sen ska väggarna målas vita med en fondvägg som ska vara röd.

Åh nu kommer en av mina favvolåtar på tv:n. Lasse Berghagen med låten " en kväll i juni". Älskar den låten då den får mig att tänka på min goa morfar=)

Där blev det avhopp mitt i texten men var tvungen att lyssna på låten=) Jag började ju riva ner bården i lillans rum men kan säga att det var mer arbete än vad jag trodde det skulle vara. Har bara rivit bården på ena väggen idag för sen tyade inte ryggen min. Har börjat få bekymmer med ryggont om dagarna nu. Får hoppas att det bara är tillfälligt o inte ngn foglossning på G.  Annars har det inte hänt så mkt idag utan mest plock en sån här tråkväderdag. Har pratat med älsklingen ett par ggr idag o det är inte helt fel=) Nu har vi myst lite framför tv:n till sommarkrysset. Dags o gå uppo bädda rent i sängen innan läggdags.
Ha en fortsatt trevlig kväll

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

hej babe, hoppas inte det e foglossning för det e det värsta jag varit med om..trust me!



Skönt att du o Roger kan prata oftare då och då...gäller att ta vara på tillfällena då han kanske är ute o inte kan höra av sej alltid...tack för pratstunden på jobbet härom natten..

jag vabbar inatt då nutti har vattkoppor...lille bubben

2009-06-14 @ 20:44:30
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0