Inga polyper här inte=)

Har nu varit med lillan på Vc för att kolla om hon har polyper.BHV-sköterskan tyckte att det lät som det o det hade ju inte varit så konstgit eftersom jag är opererad som liten för polyper samt hennes styvsyster. Läkaren kollade och allt såg finfint ut=) Inga polyper så långt ögat kan nå=) Kändes jätteskönt.

Vi körde oxå upp en sväng till mina morföräldrar men de var inte hemma tyvärr så det får bli en annan dag.

Vi har även passat på o köpt röd färg till lillans rum. Har snart målat färdigt det vita på väggarna. Har bara en vägg kvar som ska målas vit en gång o sedan är det en vägg som ska målas röd, förmodligen två ggr.

Just nu sitter jag med en tallrik melon, tre olika sorter o en flaska vichyvatten. Så gott i denna tryckande värmen. Nu ska jag slappa en liten stund innan det är det dags o ta sista väggen o måla.
Ha de´

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0