Good day and bad day...

Ja det kan verkligen gå upp o ner om dagarna. Ibland känns det som att allt bara flyter på och att jag fixar det här utan bekymmer för att sedan i nästa minut falla ner o bara längta ihjäl mig efter R och efter känslan av att bara krypa upp i hans famn o bara finnas där. Idag när han ringde så blev det bara för mkt. Tårarna kom. Jag längtar så tokmycket efter honom nu samt  att känna att det finns ngn som kan hjälpa mig o ge mig en egenstund nån gång. Hur mkt jag än älskar mina barn så kan det bli tradigt o höra deras syskontjafs hela tiden och då hade det varit skönt o fått avlösning nån gång. Dessutom måste jag nog åka till veterinären imorgon med min hund och bara det är ju ett projekt som inte ger mig mindre bekymmer  i sig men det får gå det med. Det är ju inte ofta de här stunderna kommer över mig ändå men ibland och då är det skönt o få prata med R så vi kan peppa varandra de sista veckorna innan hans första leave. Det går ju faktiskt fort ändå=) Vi hade ett bra samtal min älskling o jag i alla fall o det känns alltid skönt innan man lägger sig att man får berätta hur mkt man saknar o älskar varandra. Hoppas du sover gott min soldat så ses vi snart=)
Puss o kram

Snart är det du  o jag som sussar så här=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny M

Vad fint skrivet! Stå på dig Johanna, klarar ni det här så klarar ni allt! Kram...

2009-06-14 @ 21:06:14
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Det är bara att höra av dig det vet du!!! Vi kan ju ta barnen några timmar!/Kram.

2009-06-15 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0