En skön dag

Idag har jag och barnen varit med mina föräldrar på Algutsrums marknad. Tog på mig en lätt sommarklänning då jag trodde det skulle bli kokhett där bland allt folket men det var blåsväder. Det blåste så mkt så en del ställningar höll på o falla ihop. Tur jag hade med mig en tunn liten kofta till lillan för hon frös i början när vi kom dit. Vi gick först o strosade lite. Hampe hittade ju pokemonkort naturligtvis och eftersom jag förlorade ett vad mellan oss igår så fick han köpa sig ett paket. Vi åt sedan lite o gick vidare efter det. Lillan fick åka en karusell och var jätteglad för det. Sedan blev det lite sockervadd o en godisbit var till barnen. Inte för att man köper ngt speciellt på en marknad men det är mysigt o bara strosa omkring=)

När vi kom hem så passade jag på o vila en stund tills det knackade på dörren och det var min kära storebror o min goa brorsson som kom förbi. Vi pratade en liten stund o sen begav de sig hemåt. Alltid trevligt när han tittar in=) Vi har sedan hämtat paket från 3, käkat lite o spelat både pokemon o Hello Kitty-spel ikväll. Nu ska vi bara bädda lite rent uppe o sedan krypa till kojs.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

Hampe nöjd i solen efter en korv som slunkit ner i magen=)

Lillan o halva mormor=) Mumsar gott på en korv

Som alltid flygplanskarusellen om lillan själv får välja=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0