En härlig dag på stranden=)

Då har man haft strandpremiär idag=) Trodde dock inte att det skulle bli av då det var lite smådisigt här hemma imorse men det sken upp o vi gav oss av. Väl framme på Öland så blåser det ganska rejält. På vägen ner mot stranden möter vi min storebror med familj som är på väg hem p.g.a. att det blåser svinkallt vid vattnet. Vi gick ner i alla fall och bara 5-10 minuter senare så var det kanonskönt. Vinden mojnade av och det  fläktade lagom skönt fram till ca 14:00=) Vi hade några sköna timmar på stranden och åt äggmackor o fikade lite. Tog även en glass på vägen hem.
Tänk vad det tar på krafterna ändå o bara sitta vid stranden i solen. Kände i bilen på väg hem hur sjukt trött jag blev.

När vi väl var hemma så var det bara o glömma o gå in o vila sig för vid häcken vid mitt hus ligger min lilla trädgårdstomte     (pappa) o rensar ogräs. Det var bara till o stuva in grejerna och börja plocka upp alla högar o sopa lite. Det kommer en man o kipper min häck imorgon så den blir fin igen=) I skrivande stund så kommer jag på att jag glömt flytta vattenspridaren ute! Jäkla skit! Måste springa o flytta den först.
Så nu är det klart=)

Nu har vi precis käkat lite middag och dags o röja lite.
Kram på er alla
                                  
                                Hampe bygger som vanligt=)        Lillan värmer sig mellan vattenbesöken

       
                       Fikadags                                       Hampus ihopkrupen till en 
                                                                                 "stelkrampsbakterie"=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0