Dämpat samtal=(

Igår när min älskling ringde så var vi båda dämpade o saknaden blev för stor. Dessutom låg jag i soffan med magkatarr. Allt bara kändes blääää!!! Efteråt skickade han ett sms o frågade om han skulle ringa igen, så det gjorde han. Allt blev väl inte så upphottat den gången heller men det kändes bättre i alla fall och med tanke på att de ska ut o köra i några dagar nu så vill man inte ha några funderingar eller dämpade samtal innan. Vi avslutade som alltid med " jag älskar dig. Puss." Jag vet att längtan börjar bli enormt stor för båda nu. Han har ju dessutom fler o sakna och han skulle nog göra allt för att komma hem o bara ge oss en kram. Han har varit iväg länge nu, snart 7 veckor! Bara 25 dagar kvar o härda ut och det vet jag att vi klarar, fast ibland kan det bli tyngre ju närmre man kommer för då dyker det upp ngn konstig frustration och tar över. Håll ut älskling, vi ska klara det här!!! Ta det lugnt nu. Vi hörs när du är tillbaka igen.
LOVE YOU!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

håll ut raringar! Snart e ni i varndras armar igen, snart!!! Jag tänker på dej ofta och undrar hur du har det..har sagt det miljoner gpnger om...du vet att du alltid har mej hjärtat! Jag o Alexander kommer gärna o besöker dej i sommar nån dag. Vill att Alexander också ska se vart mamma växte upp, inte för att han kommer minnas det men det betyder mkt för mej ändå...och så vill jag ju att han ska få träffa min äldsta (inte den gamlaste i ålder hahaha). Vi kan jua ta en heldag i Nybban o bara hänga i Puke:) Stor puss o kram

2009-06-21 @ 11:53:29
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag känner igen det där med att det nästan blir värre ju närmre man kommer. Sista veckan innan Jonas kom hem var nästan värst och jag var jättefrustrerad över att tiden gick såå sakta! Men nu har ni bara 25 dagar kvar och det kommer gå bra :) Tänk hur många dagar han har varit borta.

Hoppas resten av dagen blir bra!

Kram

2009-06-21 @ 11:54:49
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Till Linda o louise

Tack mina vänner. Känns så skönt o ha vänner som stöttar en i alla väder=) Klart du är välkommen linda. alltid kul o träffa dig=) HA det bäst nu båda=)

Kram

2009-06-21 @ 12:49:30
Postat av: T

Håll ut....... Försök peppa dig genom att tänka på att han varit borta längre än vad det är kvar tills han kommer hem. Du fixar det......

Har du klarat det den här delen av resan så klarar du det tills han kommer hem.

Jag hoppas det känns bättre snart.......



/T

2009-06-21 @ 13:10:25
Postat av: till T

Tack=) Jag försöker o tänka så och man känner verkligen att det är nedräkning nu men vissa dagar känns bara piss. Trots alla veckor så är det ändå inte många dagar som varit katastrof som tur är.

Längtar så enormt mkt nu.

Kram

2009-06-21 @ 17:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0