Dagen so far...

Även idag har vi ju kanonväder!!! Lillan har varit ute o badat idag igen o jag tog en stund på stolen i solen. Kan inte sitta för länge för då kokar man ju upp. Har lite svårt för att njuta stilla i solen nu som jag hade förr. Vet att när jag väntade Hampus ändrades det och jag älskade o sitta i skuggan istället, jag som alltid hade varit en soldyrkare. Vi har ätit vattenmelon o myst lite på baksidan. Även tvättat sängkläderna då lillan tappat choklad så det såg ut som vi bajat i sängen...

Ikväll är det sommarfest med dagis i skolskogen. Ska baka någa chokladbollar o ta med oss samt pizzabullarna=) Kan nog bli trevligt en stund. Tiden går ju lite fortare i alla fall eftersom min älskling nu kommer vara på resande fot ända till fredag förmodligen så det blir inga samtal att vänta förräns då. Tur jag har lite inplanerat denna veckan=)

Nu ska jag röja i köket igen o sen fixa chokladbollar samt middag. Ha en fortsatt trevlig dag=)


Lillan som leker med den vattenälskande hunden vår=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0