Blir tokig snart när det inte fungerar

Nu har jag försökt igen o ladda upp bilder men icke att det fungerar än. Kollar andras bloggar o där verkar det inte vara några problem. Har mailat 2 ggr nu till supporten men ej fått några svar=( Lustigt att det kan kännas så irriterande som det faktiskt gör.

Dagen idag har varit lugn. Hampe har lekt med en kompis heeela dagen o lillan har nöjt sig med att hänga lite med dom o spela lite med mig o även spelat dator en stund ikväll. Själv har jag ju pillat lite grann med bloggen men lååångt ifrån färdig som ni ser. Har även dammsugit, tvättat o målat en vägg i lillans rum. Ikväll har Hampe o jag kollat på auktioner på pokemonkort på tradera. Han har nu köpt en utvecklingsfamilj samt ett annat bra kort. Vi har även lagt bud på en tredje auktion. Tänk vad pengar dom gör på dessa kort. Skulle man räkna ut vad Hampes alla kort kostar så skulle man nog falla baklänges=S Men Hampus älskar dessa kort. Han bär dem upp till sängen o kollar det sista han gör. På morgonen när han vaknat kommer han med pärmarna under armen och  plockar sedan med dessa till o från under hela dagarna.

Vi ahr nu käkat färdigt en sen kvällsmat o barnen ska nu ta en snabbdusch o sen lägga sig. Därefter ska jag ta en skön dusch o slappa lite i soffan kanske annars blir det nog en bok i sängen en stund.

Ha en fortsatt skön kväll

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Louise

Jag trodde först att jag kommit in på fel blogg ;) Men va fin den blir :)

2009-06-21 @ 21:47:26
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Till Louise

hihi, ja det är ju helt andra färger nu=) Är inte färdig med den än utan började bara pilla lite i em. Vi får se vad slutresultatet blir sen. Ville ha den lite ljusare nu när sommaren är här=)

Kramis

2009-06-21 @ 22:24:40
Postat av: Linda

hejhej, va fin du har gjort! Hörde Nina av sej ang bloggdesignern? Såg inte din kommentar på hennes blogg igår när jag kollade och det var ganska sent...

Kul med ljusare färger nu på sommaren:) Gulligt att du la in UL-bilden! SUPER!

2009-06-22 @ 10:35:29
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0