Allmänna sovadagen?!

Finns det ngt som heter så? Näe, det gör ju inte det vad jag vet men kanske man skulle införa det en dag som denna? Fast då kanske man skulle införa 2 sådana dagar för oss med barn så man fick en dag var=)  Idag har det kännts John Blund har dröjts kvar hos mig hela dagen. Ögonlocken är så tunga, så tunga. Lillan o jag la oss 30 minuter efter att vi lämnat Hampus i skolan. Var bara tvungen o däcka en stund innan vi åkte till Jojjo. Vi har nu precis kommit hem efter en heldag med trevligt sällskap även om jag nu varit som en däckad säl... Vi har ätit gott o pratat om ditten o datten. Alltid kul med lite sällskap i ensamheten. Idag har ju R begett sig på en resa under veckan oxå så det blir inget telefonsamtal på några dagar igen men det gäller o sysselsätta sig då så tiden går fort. Imorgon ska min mamma o jag åka ensamma till Kalmar o strosa lite o äta gott. Ska bli så skönt o bara få kika runt lite utan barn o äta ute=) På onsdag har jag bestämt klipptid till Hampe oxå så han ser vettig ut inför skolavslutningen på fredag. Torsdagar har jag ju friskis så det finns faktiskt o göra denna veckan med=) Nu ska jag förbereda middagen till mina underbara, söta perfekta barn=)
Sen ska jag däcka i soffan igen=)
Tjing pling

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0