Åh ljuvliga regn=)

Vaknade ganska tidigt idag så vid ca 7:30 var jag ute i trädgården för att samla ihop alla högar med grenar o blad från häcken som klipptes igår. Eftersom vi har häck runt precis hela trädgården så är det en hel del. Det tog ca 3,5 timma o klippa den och den är sååå fin nu=) När jag gick ut var det ganska behagligt ute och solen hade inte riktigt spruckit fram så det var skönt. Sedan börjar det bli varmare ganska snabbt o det börjar bli tungt att köra kärra efter kärra ner till skogen för o tömma då jag plötsligt känner stänk mot min rygg. Vad kommer det ifrån, det är ju knappt inga moln på himlen. Det kommer mer o mer o det var så jäkla skönt=) Lätt sommarregn, lite sol o värme. Kan inte bli bättre just nu;) Skönt astt det inte är klarsol idag, känner nämligen att mina axlar behöver vila från solen idag så jag har tänkt o försöka måla lite inne istället idag.

Om en timme kommer en kompis till Hampus så de ska leka en stund på förmiddagen här hemma.Klockan 13:00 ska jag med lillan till Vc för att kolla om hon har polyper. Man misstänkte det när vi var på 4-årskontrollen. Jag har ju dessutom opererats flera ggr som liten för polyper samt att min styvdotter oxå är opererad för polyper så det är ju inte helt omöjligt men vi får se. Om det nu är så och man vill operera så är de tändå inget som kommer att göras före Roger är hemma igen.

Nu är det dags för lite frukost o dricka känner jag. Det är en aning tryckande värme här nu o säkert åska i luften så huvudvärken börjar komma nu.
Hoppas ni får en bra dag

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Fru Evelina

haha ja nu är det faktiskt så varmt ute att lite regn absolut inte hade varit fel =) men det får gärna komma på natten iså fall!



kram

2009-06-30 @ 19:47:26
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0