Afghanistan, call me again!

Roger ringde ca 15 minuter sedan då vi faktiskt fortarande låg o sov. Detta innebär att jag är groggy när jag svarar. Roger säger då till mig att jag ska sova vidare igen så ringer han senare. Så vi lägger på! Hur dum får man bli?! Jag kan väl inte ligga här o sova hela fm när min älskling ringer! Så jag messar honom direkt" ring nu igen" och kliver upp. ( behövde dessutom tömma blåsan oxå). Tydligen har han inte telefonen på för han har inte ringt än i alla fall. Puckade lilla mig! Klart att jag hellre kliver upp o pratar med min älskling än o ligger o sover, om det så skulle vara mitt i natten han ringde. Får nog prata med min älskling att han får se till att jag är vaken innan vi bestämmer att vi ska lägga på eftersom jag inte har en aning om vad jag säger förräns det är pålagt o jag ändå har vaknat till...
så nu får man snällt vänta tills han ringer igen.
CALL ME baby!!!!
Hungrig är jag med. Lika bra o trycka i sig lite frukost medan man väntar
Ha en underbar dag

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0