S.O.S

I går kväll gick jag o la mig i sängen redan kl 21 för att titta på finalen i Hell´s Kitchen. Det var så otroligt varmt i sovrummet igår kväll trots att vi hade en fläkt igång. Vi var precis genomsvetta barnen o jag. Efter mkt om o men så somnade lillan innan 22 nån gång men för mig var det lönlöst o somna. Låg o vände o vred. Kl 22:15 piper telefonen till o jag får ett sms, eller kanske snarare S.O.S från Maria. Hennes älskade Per åkte ner igår morse igen till Afghanistan igen efter sin första leave och hon var så ledsen o kände sig ensam. Jag gick ner till datorn o vi började skriva på msn. Efter nästan en timme så kände hon sig lite bättre så då sa vi godnatt. Det känns så jäkla skönt att vi har varandra som förstår vad det innebär och vet varför man faktiskt går genom det. Vi kan ju inte begära att ngn annan ska förstå heller. Jag hoppas verkligen att du mår bättre idag Maria. Hör av dig när helst du behöver prata. Tack för att du finns=)
KRAM

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jessica

Tycker att du/ni är helt super!! Tänk nu är det inte många dagar kvar! Tycker jag har haft nedräkning med dig och allt vad det innebär fast kan inte föreställa mig hur det är att ha sin älskade så långt borta under så lång tid, Tycker du är toppen el ni det är säkert minst lika jobbigt för R. Ha det så bra tänker på dig Kram Jessica

2009-07-01 @ 15:49:09
Postat av: svar till jessica

Känns så skönt o läsa stöttande kommentarer=)JA det är snart dags för min älskling o komma hem o skoja att jag kommer o krama ihjäl honom=)

Kramis

2009-07-01 @ 16:05:25
Postat av: Maria

Du förstår nog inte exakt hur mycket de betydde att få prata med dig igårkväll! Jag hade aldrig kunnat somna annars, så de va GULD värt! När vi sagt hejdå så somnade jag nästan direkt å klumpen i magen hade krympt ner också. Idag känns det mycket bättre, men har haft så fullt upp på jobbet! Men Per ringde för en timme sen ungefär och berättade att allt var bra, men att han varit lite orolig för mig eftersom han inte kunde ringa något igårkväll när de kom fram till abu dhabi, men jag sa att du hade ryckt in istället :) De känns så skönt att ha dig som en stöttepelare när de känns tufft..



STOR kram!



P.S nu är de inte alls länge kvar, imorgon två veckor, jag längtar med dig också :)

2009-07-01 @ 17:25:40
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Till MAria

Så skönt att det hjälpte så du kunde sova. Förstod ju precis hur du mådde igår när jag fick sms:et så det är klart jag pratar eller skriver med dig när helst du behöver. Skönt att du fått höra Per igen=)

Ja nu är det bara 2 veckor kvar o det känns underbart=)

Kramis på dig vännen

2009-07-01 @ 19:01:26
Postat av: Linda

Vad bra att ni kan stötta varandra. Ni vet ju vad dte verkligen innebär...jag vet iunte riktigt hur ni har dte även omjag försöker tänka mej in i er sits. Men du ska veta att jag också finns här för dej hjärtat, puss Linda

2009-07-02 @ 13:38:48
Postat av: svar till linda

Jag vet det vännen=)Hoppas du mår bättre nu.

puss

2009-07-02 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0