Samtal=)

Fick ett sms inatt från älsklingen som undrade om han fick ringa. Gissa vad svaret blev=) Han ringde o berättade att de fått ge sig ut då de hade hittat en misstänkt bomb. Som tur var så var det inte ngn bomb. Detta var anledningen till att han inte hade ringt tidigare under kvällen. Idag har jag pratat med honom ett par ggr innan de stack ut. De ska nu vara iväg några dygn så han ringer sen när han är tillbaka på campen. Tänk att nästa vecka kommer han hem=) Känns helt overkligt att vi faktiskt snart härdat ut den längsta perioden men helt sjukt bra=) Ta hand om dig baby.
Hörs när du är tillbaka igen
Love you!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

härligt inlägg:=) och undrar...visst har du ändrat din bloggdeisgn lite nu igen??

2009-07-05 @ 23:06:24
Postat av: till linda

Inte ändrat ngt på designen sen sist=) Var det ngt speciellt du tänkte på? Kram gumman

2009-07-06 @ 07:58:59
Postat av: Stina

Kommer ihåg känslan när man skulle hem. Var alldeles pirrig i magen. När jag landade på Kastrup var jag som i chock - hade inte sett familjen eller sambon på två månader och Sverige var alldeles grönt :-)



Måste vara ännu mer speciellt att komma hem till sin gravida hustru! Kram

2009-07-06 @ 11:56:17
Postat av: Till Stina

Vad kul att du hittat hit=) Jag kan tro att det måste vara magiskt o landa i Sverige igen efter en sån lång tid borta i det landet. Jag vet ju bara känslan av att vänta på honom o den är magisk just nu när man är så nära. Ska bli så jäkla skönt o bara få vara i hans famn igen.

Kram

2009-07-06 @ 18:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0