Njuter=)

Ja dagarna går o vi njuter av att ha vår älskling hemma hos oss. Vi har bara tagit det lugnt o varit tillsammans. I fredags var vi på kalas hos mina föräldrar och åt gott. Igår em åkte vi till våra vänner Jonas o Johanna. Vi startade med en god fika  med hemmgjord rabarberpaj o vaniljvisp. Mumma=) Barnen lekte och hade kul o vi vuxna satt bara o njöt o pratade. Lite senare sedan så var det dags för grillning och gud vad jag har saknat grillad mat. Det var sjukt gott=) Efter minstingen Selmat hade lagt sig på kvällen så satte vi 4 oss och spelade Chicago i 2 omgångar. Kl 23:00 var det dags o bege oss hemåt då både vi o barnen började bli trötta. En trevlig kväll var det i alla fall=)

Än så länge ligger de övriga 3 i familjen uppe o sover. Med tanke på skitvädret idag så gör de rätt i o sova en stund till. Idag blir det till o packa kläder inför resan till SKara imorgon. Håller verkligen tummarna på att det inte blir sånt här väder för då gråter nog både jag o barnen. Bara det är uppehåll så vi kan åka karuseller o bada så skiter jag i om det inte är soligt o varmt. Det ska bli skönt o komma iväg ett par nätter i alla fall. Nu hör jag tassande små steg i trappen så nu ska jag fixa frukost.
Ha en bra dag

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny Melin

Ha en bra dag du med! Hoppas ni får fint väder! Kram Jenny.

2009-07-19 @ 09:38:58
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Linda

hej vännen. låter som att ni myser för fulla muggar. Och det gör nu ju såklart helt rätt i :) Vi drar till Danmark imon. Jag har nytt inlägg i min blogg by the way. Nu ska jag blogga så ofta jag kan. Har inte haft tid innan men ikväll blev det ett lååångt inlägg med bilder. Du måste ju gå in på min blogg så statistiken blir hööööög :)

PUSS

2009-07-19 @ 22:54:22
Postat av: Jenni

Tack snälla för din kommentar på bloggen! Ska kolla upp det där med anders bror... ;-)

Måste få berömma dig för din otroliga styrka du besitter, gravid och två barn hemma själv! Jag tycker du är fantastisk! Hoppas du hittar lite tid för dig själv också, det är du verkligen värd! Njut nu av att ha hela familjen samlad!

2009-07-23 @ 00:02:13
URL: http://www.jenni80.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0