Mindre lyckad shoppingrunda=(

Meningen idag var ju att köpa presenter till barnen från Roger som han ska ge dom när han kommer hem. Till Hampus hade vi ju redan bestämt att han skulle få Nintendo Ds så det har jag köpt o ska kolla spel på Tradera oxå. Till lillan hade jag ju tänkt mig ett skötbord till hennes docka så hon kan pyssla med sin docka sen när jag fixar med bebisen. Tror ni jag hittar ngt?! Näe, inte i hela jä.la Kalmar finns det skötbord till dockor. Detta innebar att jag inte har köpt ngt alls till min tjeja. Vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne nu. Hon har ju redan flera dockor och dockvagn o säng. Barbiedockor ha hon oxå så jag har nu inte en aning. Vet ju att det har funnits de här fina skötborden  till dockorna men vet inte i vilken affär de fanns i. Har ni ngt tips så tar jag tacksamt emot det mer än gärna.
Hittade dock en kjol och två linnen till mig så jag inte rinner bort de hetaste dagarna=) Var inne på Mediamarkt oxå o kollade en tv men eftersom jag ej fick tag i mannen så blev det inget köp där heller=(
Slutsatsen av min sköna resa: misslyckad stressdag=(
Inte mkt inhandlat trots alla timmar i stan...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: ´Linda

hej vännen, kolla på familjeliv och hör vart du kan hitta skötbord till dockor. Där finns säkert många som vet..Kramis

2009-07-04 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0